تنظیم سرور پروکسی تلگرام برای گوشی های هوشمند

 

تنظیم سرور پروکسی تلگرام برای گوشی های هوشمند 

مزیتی که پروکسی تلگرام  MTProto ایجاد کرده اند، امکان افزودن یک کانال با عنوان اسپانسر است که یک قوه محرک برای خدمات دهندگان پروکسی تلگرام محسوب میشود. برای داشتن پروکسی تلگرام قوی اینجا کلیلک کنید. برای افزایش امین پروکسی تلگرام معمولا باید همیشه باید از سایت بسیار خوب و قوی استفاده کنیم .علاوه بر این، کاربران امکان انتخاب بین دو نوع پروکس Socks5 و MTProxy را نیز خواهند داشت. یکی از محبوب ترین کانال های پروکسی تلگرام با حدود ۴۰۰ هزار کاربر کانال MTProxy است که روزانه چند پروکسی پر سرعت و امن را معرفی می کند. همانطور که می دانید ، تلگرام یکی از محبوب ترین و پر استفاده ترین شبکه های اجتماعی ایرانیان (حتی پس از فیلترینگ) می باشد ، برخی از کاربران برای استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن ها از پروکسی در تلگرام خود استفاده می کنند. آموزش باز کردن تلگرام با پروکسی بدون استفاده از فیلترشکن. آیا پروکسی MTProto امن است؟ 5- آیا MTProto بی خطر است؟ 7- آیا با تلگرام های غیر رسمی مثل موبوگرام و تلگراف می توان از پروکسی استفاده کرد؟

پروکسی تلگرام

اگر در بالا گفته شد بهتر است یک کانال پروکسی را در دسترس داشته باشید به این دلیل نیست که در صورت عدم عضویت نمیتوانید از پروکسی های فعال استفاده نمایید بلکه به این دلیل بود که در صورت غیر فعال شدن یک پروکسی با فعال سازی یک پروکسی دیگر مشکل خود را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف سازید. شما با ساخت پروکسی تلگرام نتنها میتوانید ممبر های کانالتون رو افزایش بدید بلکه میتونید یک پروکسی شخصی و پر سرعت برای خود ایجاد کنید و با لذت بیشتری از تلگرام استفاده نمایید, همچنین شما میتوانید با گرفتن مبلغی از بقیه پروکسی خود را اجازه بدهید به صورت روزانه هفتگی یا ماهانه از افراد پول دریافت نمایید . تبلیغات از طریق پروکسی تلگرام کاملا هدفمند و افرادی که به کانال شما اضافه میشوند با علاقه شخصی کانال تلگرامی شما را دنبال می کنند. 1- در موبایل خود سراغ لیست پروکسی های موجودتان بروید. در بهترین حالت در هر هسته پردازشگر محدودیتی از 60000 اتصال ، وجود دارد.




با استفاده از این روش حجم مصرفی اینترنت شما نسبت به حالت استفاده از اپ های تغییر دهنده آی پی کاهش می یابد و اپ های داخلی و بانکی نیز به مشکل نمی خورند! 10- وضعیت ارسال پیام در حالت استفاده از MTProto چگونه است؟ در انتهای صفحه گزینه Share Proxy List را انتخاب و بعد copy را بزنید. در پنجره باز شده پایین Share را لمس کنید تا بعد مکث کوتاهی لیستی از شبکه های اجتماعی اینستاگرام نصب شده روی تلفن شما باز شود که با انتخاب تلگرام و سپس صفحه گفتگوی دوست خود آن را بصورت یک لینک بفرستید که با یک کلیک به آن متصل شود. در این محصول ما روش های ساخت Mtproto تلگرام را آموزش داده ایم و با قرار دادن پروکسی اسپانسر افرادی که از پروکسی شما استفاده میکنند وارد کانال شما خواهند شد و میتوانید روزانه بالای ۱۰ هزار ممبر بگیرید ! علاوه بر ربات ها، کانال های بسیاری در تلگرام نیز موجود هستند که به صورت روزانه لیست بروز شده ای از پروکسی های تلگرام را فراهم می کنند. عملکرد چت مخفی اختیاری تلگرام ، که رمزگذاری نهایی را به شما ارائه می دهد ، از 7 امتیاز 7 امتیازی در کارت امتیازی نمره 7 را بدست آورد گفت که نتایج "نباید به عنوان تایید کننده ابزارهای فردی پروکسی تلگرام آپدیت روزانه یا ضمانت امنیت آنها" خوانده شود ، و این صرفاً نشاناتی مبنی بر اینکه پروژه ها "در مسیر صحیح" هستند.



به همین دلیل پیام ها و ارسالی ها غیر قابل خواندن و شنود می شود و امنیت را چندین برابر افزایش میدهد. اما با آمدن تلگرام ضد فیلتر پروکسی گرام و سایر پیام رسان های غیر رسمی این مشکل مسدودی تلگرام رفع شد و افراد می توانستند با آن ها نیاز خود را رفع کنند. باید توجه داشت که همیشه از پروکسی های امن و مطمئن استفاده کرد تا خطری متوجه امنیت دستگاه شما نشود. خیلی ها سوال کردند که پروکسی ها امن هستند یا نه و در استفاده از ان شک دارند، فرقی بین پروکسی و برنامه های دیگه عبور از فیلترینگ نیست و چون این قابلیت و خود پاول دورف در پیامرسانش قرار داده پس با خیال راحت متصل شوید و استفاده کنید و از امنیت نترسید زیرا پیام های رد و بدل شده رمزنگاری شده هستند و هیچکی نمیتونه اون هارو بخونه و به حریم خصوصی شما تجاوز کند. 

Comments

Popular posts from this blog

نظر سنجی در اینستاگرام